Toimitustavat
Tehtyäsi tilauksen verkkokaupassamme, saat sähköpostiisi automaattisen vahvistuksen tilauksestasi.
Pyrimme toimittamaan tuotteet mahdollisimman pian, noin 1-2 päivän kuluessa, mutta yleensä viimeistään viikon kuluessa vahvistuksesta. Tilaustuotteina myytävien tuotteiden toimitusaika riippuu maahantuojien varastotilanteesta ja toimitusajoista. Tilaajalle ilmoitetaan puhelimitse tai sähköpostitse mikäli toimitusaika on meistä riippumattomista syistä poikkeuksellisen pitkä. Toimituksen yhteydessä saat vielä vahvistuksen sähköpostiisi.
Tilauksesi toimitetaan Postin normaaleja kuljetusaikoja noudattaen lähimpään toimipaikkaasi, josta lähetetään ilmoitus paketin saapumisesta. Yleensä tämä vie noin 1-3 arkipäivää.
Tämän saapumisilmoituksen esittämällä voit lunastaa pakettisi.
Maksutavat
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta
Klarna
Yhdessä Klarna Bank AB:n (julk.) kanssa (päätoimipaikan osoite Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, Ruotsi) tarjoamme seuraavia maksutapoja, joissa maksu tehdään suoraan Klarnalle:
Maksa myöhemmin: Osta nyt. Maksa 30 päivän kuluessa klarnalla. Klarna laskun maksuaika on 30 päivää tuotteiden toimituksesta ilman kuluja. Lisäksi voit valita pidemmän maksuajan pienellä lisämaksulla.
Pilko maksut: Voit maksaa ostoksesi joustavasti kuukausierissä ilman aloitus- ja käsittelymaksuja. Maksat vain koron 18.90%.
Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot täältä.
Jotta sinulle voidaan tarjota Klarnan maksutapoja, välitämme sinusta tietoa Klarnalle, kuten yhteystietosi ja tiedot tilauksesta, jotta Klarna voi arvioida, voidaanko sinulle tarjota eri maksutapoja, ja tarjota sinulle sopivat maksutavat.
Löydät lisätietoa Klarnasta täältä ja Klarnan käyttöehdot täältä. Klarna käsittelee henkilötietojasi soveltuvan lainsäädännön ja Klarnan tietosuojaselosteen mukaisesti.
Verkkopankki
Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj, joka välittää maksusi meille.
Luottokortti
Voit maksaa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksetun maksukorttimaksun suoraan meille. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.
Mobiilimaksut
Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.
Palautukset
Kaikilla tuotteillamme on täysi 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tai vaihdettavan tuotteen tulee olla uuden veroinen sinettien kanssa ja mielellään pakattuna alkuperäiseen pakkaukseen. Tuotteet palautetaan samaa kuljetustapaa käyttäen asiakaspalautuksena.
Muistathan myös liittää mukaan pankkitietosi, mikäli haluat purkaa kaupan. Garage 95 Oy:n vastuu tuotteen huonosta saatavuudesta, viranomais- ja maahantuontirajoituksista rajoittuu aina kaupan purkamiseen ja etukäteen maksettujen rahojen palauttamiseen.
Garage 95 Oy pidättää itsellään oikeuden olla toimittamatta tuotteita asiakkaille, jotka toistuvasti palauttavat tai jättävät noutamatta tilaamansa tuotteet.
Takuu ja huolto
Takuu
Kuluttajansuojalaki takaa aina yksityishenkilönä tehdyille ostoille suojaa. Jos tuotteessa havaitaan virhe, asiakkaan tulee ilmoittaa siitä myyjälle. Mikäli kyseessä on takuun ulkopuolelle jäävä vika, kuten käytön aiheuttama ongelma, pyrimme auttamaan vian korjaamisessa.
Huolto
Jos tilaamassasi tuotteessa ilmenee vikoja takuun aikana, se toimitetaan valtuutettuun huoltoliikkeeseen tai yhteistyökumppanillemme korjattavaksi. Huollosta vastaavat valmistajan valtuuttamat huoltoliikkeet, jotka päättävät, täyttyvätkö takuuehdot. Takuuehdot löytyvät tuotteen käyttöohjeesta tai valmistajan verkkosivuilta. Tilausvahvistus toimii takuutodistuksena ja ostokuittina.
Tutustu tarkasti käyttöohjeeseen ja varmista, että tuote on asennettu oikein ja sen asetukset vastaavat käyttötarkoitusta. Tämä auttaa välttämään turhia huoltokäyntejä. Monesti ongelmat ratkeavat merkkikohtaisen tuen ohjeilla, jotka löytyvät valmistajan verkkosivuilta. Jos tarvitset lisäapua, ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@jjhifigarage.fi.
Toimintaohjeet
Ota takuu- ja huoltoasioissa ensin yhteyttä tuotteen valtuutettuun huoltoliikkeeseen. Huoltoliikkeet löytyvät useimmiten tuotteen valmistajan verkkosivuilta. Jos tarvitset apua valtuutetun huoltoliikkeen löytämisessä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa info@jjhifigarage.fi.
Jos huoltoon toimitetussa tuotteessa havaitaan vika, joka ei kuulu takuun piiriin, otamme yhteyttä asiakkaaseen. Huoltoliike veloittaa kustannusarvion tekemisestä hinnastonsa mukaisesti. Mikäli laite korjataan takuun ulkopuolella, tarkastus- ja kustannusarviomaksut sisältyvät huollon hintaan.